På siste del av første studiesamling i Alta skulle vi lære å teikne på nytt. Vi skulle kaste dei gamle metodane vi lærte oss da vi var små, og slutte å tenke så mykje på kva vi eigentleg skal teikne.
Vi prøvde oss mellom anna på opp-ned-teikning. Med denne metoden er det ikkje like enkelt å sjå kva det er vi skal teikne. Her må ein heller sjå etter linjer, og kor lang og i kva for retning linjene går. Denne vart eg dessverre ikkje ferdig med, men det vil kome fleire teikningar i seinare innlegg kor eg har brukt metoden.
Vi teikna også hendene våre. Her brukte vi konturteikning, der vi berre såg på handa, og ikkje på teikninga i det heile (derav resultatet).
På tredje forsøk fikk vi lov til å sjå på teikninga omtrent 10% av tida, og da vart det vesentleg betre.
Til slutt lærte vi litt om skuggar, og dei vart sett opp eit eple under ei lampe som vi skulle teikne. Om eg hadde blitt bedd om å teikne det same før denne samlinga, ville eg aldri fått same resultat. (Bildet av eple vart noko mørkare enn det var i utgangspunktet).
No har vi blitt anbefalt å teikne ein halvtime kvar dag, og vi må minimum ha 15 teikningar innan neste samling i Alta. Om læringskurva blir like bratt vidare, som den har vore i løpet første samling i Alta, vil eg nok vere ein anerkjend kunstnar innan eg er ferdig med studiet.
Kommentarer
Legg inn en kommentar